Leveren
Leveren
< Terug naar de klantenservice
Ben je benieuwd waar jouw bestelling is en wanneer deze geleverd wordt? Na het afronden van jouw bestelling ontvang je een mailtje met daarin alle informatie over jouw order. Wanneer deze is verzonden krijg je van ons de track & trace, zodat jij jouw pakketje te allen tijde kunt volgen.
De meeste producten hebben wij op voorraad en kunnen wij direct leveren. Als we een product niet op voorraad hebben staat over het algemeen op de productpagina een langere levertijd aangegeven. Op de productpagina kun je altijd de levertijd van het specifieke artikel vinden.
Indien jouw bestelling voor 16.00 uur geplaatst is en de producten op voorraad zijn, wordt jouw bestelling dezelfde werkdag verzonden. In de meeste gevallen, meer dan 90 procent van de tijd, heb je de bestelling dan de volgende werkdag in huis, ook in België. Mocht er onverwachts iets niet op voorraad zijn dan nemen we direct contact met je op.
Is de bestelling na 16:00 uur geplaatst, dan wordt jouw bestelling de volgende werkdag verzonden. Standaard leveren wij alleen doordeweeks en niet in het weekend, tenzij je bij jouw bestelling doorgeeft dat juist wel te wensen. Zie ook de vraag: "Leveren jullie ook in het weekend".
Bij het plaatsen van je bestelling in het weekend gelden andere levertijden. Als je een bestelling plaatst op vrijdag voor 13:30 uur, dan wordt jouw bestelling dezelfde werkdag verzonden, maar maandag geleverd. Indien jouw bestelling na vrijdagmiddag 13.30 uur geplaatst is, wordt deze maandag verzonden en dinsdag geleverd.
*Bestellingen geplaatst op vrijdag vóór 13:30 uur, hou rekening met de volgende voorwaarden:
- Levering op maandag: Normaal gesproken streven we ernaar om bestellingen die op vrijdag vóór 13:30 uur zijn geplaatst, op maandag te leveren.
- Feestdagen: Het is echter belangrijk op te merken dat levering op maandag niet van toepassing is op feestdagen. Tijdens feestdagen kan de levering een dag worden uitgesteld vanwege de sluiting van logistieke dienstverleners en transportbedrijven. We streven er altijd naar onze klanten van tevoren op de hoogte te stellen doormiddel van een melding op onze webshop.
- Vertragingen: Hoewel we ons best doen om bestellingen op tijd te leveren, zijn we afhankelijk van onze vervoerders om een snelle en efficiënte service te bieden. Soms kunnen vertragingen optreden als gevolg van onvoorziene omstandigheden, zoals drukte bij de vervoerder.
Wanneer jouw order door ons verstuurd is, krijg je aan het einde van de dag een e-mail met daarop jouw track & trace code.
Zo kun je zelf controleren hoe laat jouw pakketje bezorgd wordt.
Gratis verzending v.a. € 150,- in Nederland *
Profipack Verpakkingsmaterialen hanteert een franco levering vanaf €150,- (Excl. BTW). Hieronder wordt € 7,95 aan vrachtkosten berekend.
* De bovengenoemde prijs is excl. BTW
Gratis verzending v.a. € 150,- in België *
Profipack Verpakkingsmaterialen hanteert een franco levering vanaf € 150,- (Excl. BTW). Hieronder wordt € 11,50 aan vrachtkosten berekend.
* De bovengenoemde prijs is excl. BTW
Wil je jouw goederen wekelijks of maandelijks op dezelfde dag geleverd krijgen? Dat is mogelijk! Stem dit met ons af door te bellen naar +31 348 712 514.
Indien je gebruikt maakt van de betaalwijze bankoverschrijving wordt de bestelling pas verstuurd zodra wij de betaling hebben ontvangen. Dit kan 2 tot 3 werkdagen langer duren.
Profipack biedt geen keuze tussen leveringsopties zoals voorgeschreven door artikel VI.45/2 van het Wetboek Economisch Recht. Dit komt doordat wij voornamelijk grote, zware pakketten en pallets leveren die niet worden geaccepteerd bij afhaalpunten. Bovendien worden de meeste van onze zendingen vervoerd met vrachtwagens die niet gelost kunnen worden bij een afhaalpunt.